Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710
Назва: Адаптивне управління в системі педагогічної культури
Автори: Чеботарьов, М. К.
Ключові слова: адаптивне управління;індивідуальний підхід;педагогічна культура;виховання;особистісний розвиток;педагогічна майстерність
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Чеботарьов М. К. Адаптивне управління в системі педагогічної культури. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 237-244.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність і призначення адаптивного управління з позицій феномену педагогічної культури. Показано, що для забезпечення якості фахової підготовки інженерів важливу роль відіграє використання такої інноваційної педагогічної технології, як адаптивне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Вона реалізує індивідуальний підхід і розширює можливості педагогічного впливу викладача на формування професійної компетентності, на виховання та особистісний розвиток майбутнього фахівця. Доведено, що володіння методами адаптивного управління є свідченням високої педагогічної майстерності і професійної культури викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
237-244.pdf287.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.