Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710
Назва: | Адаптивне управління в системі педагогічної культури |
Автори: | Чеботарьов, М. К. |
Ключові слова: | адаптивне управління;індивідуальний підхід;педагогічна культура;виховання;особистісний розвиток;педагогічна майстерність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Чеботарьов М. К. Адаптивне управління в системі педагогічної культури. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 237-244. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано сутність і призначення адаптивного управління з позицій феномену педагогічної культури. Показано, що для забезпечення якості фахової підготовки інженерів важливу роль відіграє використання такої інноваційної педагогічної технології, як адаптивне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Вона реалізує індивідуальний підхід і розширює можливості педагогічного впливу викладача на формування професійної компетентності, на виховання та особистісний розвиток майбутнього фахівця. Доведено, що володіння методами адаптивного управління є свідченням високої педагогічної майстерності і професійної культури викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710 |
Розташовується у зібраннях: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
237-244.pdf | 287.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.