Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чеботарьов, М. К. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-30T19:08:49Z | - |
dc.date.available | 2022-09-30T19:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Чеботарьов М. К. Адаптивне управління в системі педагогічної культури. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 237-244. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7710 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сутність і призначення адаптивного управління з позицій феномену педагогічної культури. Показано, що для забезпечення якості фахової підготовки інженерів важливу роль відіграє використання такої інноваційної педагогічної технології, як адаптивне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Вона реалізує індивідуальний підхід і розширює можливості педагогічного впливу викладача на формування професійної компетентності, на виховання та особистісний розвиток майбутнього фахівця. Доведено, що володіння методами адаптивного управління є свідченням високої педагогічної майстерності і професійної культури викладача. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | адаптивне управління | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.subject | педагогічна культура | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.title | Адаптивне управління в системі педагогічної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
237-244.pdf | 287.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.