Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7678
Назва: Психолого-педагогічна підготовка студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності.
Автори: Скрипка, Л. І.
Ключові слова: активность студентів;технології
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Скрипка Л. І. Психолого-педагогічна підготовка студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 149-155.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджена проблема формування пізнавальної активності студентів в процесі навчання. Виявленні, теоретично й експериментально обґрунтовані на базі Коледжу переробної та харчової промисловості педагогічні умови удосконалення системи формування пізнавальної активності студентів. Розглядається цілеспрямоване використання сучасних технологій, методів, прийомів і засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, а саме мотивації навчання, використання інтерактивних технологій і проблемного навчання, застосування різноманітних форм самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, після впровадження методики виконання лабораторних занять технологи підвищили свій рівень практичних навичок та вмінь щодо ефективного розв’язання навчально-виробничих задач, аналогічних реальним, виконання професійних завдань, що відображають конкретні виробничі проблеми та ситуації.
The paper investigated the problem of formation of cognitive activity of students in the learning process. Identify theoretically and experimentally grounded at the College of processing and food industry improving system pedagogical conditions of formation of cognitive activity of students. We consider the purposeful use of modern technology, methods, techniques and means to enhance teaching and learning of students, such as learning motivation, interactive technology and problem-based learning, the use of various forms of independent work on course material, after the introduction of methods of laboratory classes technologists increased their level practical skills and skills for effective teaching and solving production problems similartoreal performance of professional tasks that reflect the specific production problems and situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7678
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
149-155.pdf296.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.