Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипка, Л. І.-
dc.date.accessioned2022-09-30T06:37:12Z-
dc.date.available2022-09-30T06:37:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСкрипка Л. І. Психолого-педагогічна підготовка студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 149-155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7678-
dc.description.abstractУ роботі досліджена проблема формування пізнавальної активності студентів в процесі навчання. Виявленні, теоретично й експериментально обґрунтовані на базі Коледжу переробної та харчової промисловості педагогічні умови удосконалення системи формування пізнавальної активності студентів. Розглядається цілеспрямоване використання сучасних технологій, методів, прийомів і засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, а саме мотивації навчання, використання інтерактивних технологій і проблемного навчання, застосування різноманітних форм самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, після впровадження методики виконання лабораторних занять технологи підвищили свій рівень практичних навичок та вмінь щодо ефективного розв’язання навчально-виробничих задач, аналогічних реальним, виконання професійних завдань, що відображають конкретні виробничі проблеми та ситуації.uk_UA
dc.description.abstractThe paper investigated the problem of formation of cognitive activity of students in the learning process. Identify theoretically and experimentally grounded at the College of processing and food industry improving system pedagogical conditions of formation of cognitive activity of students. We consider the purposeful use of modern technology, methods, techniques and means to enhance teaching and learning of students, such as learning motivation, interactive technology and problem-based learning, the use of various forms of independent work on course material, after the introduction of methods of laboratory classes technologists increased their level practical skills and skills for effective teaching and solving production problems similartoreal performance of professional tasks that reflect the specific production problems and situations.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.subjectактивность студентівuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна підготовка студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
149-155.pdf296.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.