Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7605
Назва: Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні
Інші назви: Development of mass market trade of the fashion industry segment in Ukraine
Автори: Бобро, І. І.
Науковий керівник : Бабан, Т. О.
Ключові слова: «Mass-market»;ринок;торгівля;роздрібна торгівля;індустрія моди;"Mass-market";market;trade;retail;fashion industry
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бобро І. І. Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 2. С. 113-116.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність торгівлі «Mass-market». Розглянуто особливості та сучасні тренди торгівлі у сегменті «Mass-market» в індустрії моди у світі та в Україні. Визначено основні чинники, що впливають на сучасний розвиток торгівлі одягом в «Mass-market» сегменті.
The article defines the essence of trade "Mass-market". Features and current trends of trade in the segment "Mass-market" in the fashion industry in the world and in Ukraine are considered. The main factors influencing the modern development of the clothing trade in the "Mass-market" segment are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7605
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnik-snt_nni-bm_hntusg_-2_2020-113-116.pdf569.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.