Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБабан, Т. О.-
dc.contributor.authorБобро, І. І.-
dc.date.accessioned2022-09-29T08:46:20Z-
dc.date.available2022-09-29T08:46:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБобро І. І. Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 2. С. 113-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7605-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність торгівлі «Mass-market». Розглянуто особливості та сучасні тренди торгівлі у сегменті «Mass-market» в індустрії моди у світі та в Україні. Визначено основні чинники, що впливають на сучасний розвиток торгівлі одягом в «Mass-market» сегменті.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the essence of trade "Mass-market". Features and current trends of trade in the segment "Mass-market" in the fashion industry in the world and in Ukraine are considered. The main factors influencing the modern development of the clothing trade in the "Mass-market" segment are identified.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.subject«Mass-market»uk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectіндустрія модиuk_UA
dc.subject"Mass-market"uk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectfashion industryuk_UA
dc.titleРозвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україніuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of mass market trade of the fashion industry segment in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnik-snt_nni-bm_hntusg_-2_2020-113-116.pdf569.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.