Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7605
Title: Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні
Other Titles: Development of mass market trade of the fashion industry segment in Ukraine
Authors: Бобро, І. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Бабан, Т. О.
Keywords: «Mass-market»;ринок;торгівля;роздрібна торгівля;індустрія моди;"Mass-market";market;trade;retail;fashion industry
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Бобро І. І. Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 2. С. 113-116.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Abstract: У статті визначено сутність торгівлі «Mass-market». Розглянуто особливості та сучасні тренди торгівлі у сегменті «Mass-market» в індустрії моди у світі та в Україні. Визначено основні чинники, що впливають на сучасний розвиток торгівлі одягом в «Mass-market» сегменті.
The article defines the essence of trade "Mass-market". Features and current trends of trade in the segment "Mass-market" in the fashion industry in the world and in Ukraine are considered. The main factors influencing the modern development of the clothing trade in the "Mass-market" segment are identified.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7605
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnik-snt_nni-bm_hntusg_-2_2020-113-116.pdf569.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.