Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/759
Назва: Медіапланування як складова pr-діяльності компанії
Автори: Сосновський, О. Д.
Науковий керівник : Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Сосновський О. Д. Медіапланування як складова pr-діяльності компанії. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ДБТУ, 2021. С. 305-306.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/759
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-305-306.pdf401.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.