Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-06-08T10:16:55Z-
dc.date.available2022-06-08T10:16:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМандич О. В., Квятко Т. М., Бабко Н. М. Роль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємств. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року. Харків: ДБТУ, 2021. С. 299-301.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/756-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРоль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-299-301.pdf407.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.