Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/755
Название: Social media як інструмент просування туристичної компанії
Авторы: Кучер, Є. С.
Научный руководитель: Бабко, Н. М.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Кучер Є. С. Social media як інструмент просування туристичної компанії. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ДБТУ, 2021. С. 297-299.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/755
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-297-299.pdf408.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.