Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/747
Название: Advertising in the system of integrated marketing communication methods (Реклама в системі інтегрованих методів маркетингової комунікації)
Авторы: Агафонов, Р. О.
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Агафонов Р. О. Advertising in the system of integrated marketing communicatin methods (Реклама в системі інтегрованих методів маркетингової комунікації). Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2021. С. 290-292.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/747
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-290-292.pdf405.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.