Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7463
Назва: Розроблення математичної моделі інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля
Інші назви: Development of mathematical models of the information-controlling system of the adaptive suspensionof acar
Автори: Ніконов, О. Я.
Шуляков, В. М.
Фастовець, В. І.
Ключові слова: автомобіль;інформаційно-керуюча система;нейро-фаззі система;кузов;стабілізація;датчик;car;information-control system;neurophase system;body;stabilization;sensor
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ніконов О. Я., Шуляков В. М., Фастовець В. І. Розроблення математичної моделі інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 12.С. 147-153.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 12;
Короткий огляд (реферат): Розроблено математичну модель інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля. Досліджено гіроскопічні датчики кута і швидкості, електрогідравлічний привід системи стабілізації кузова та кузов автомобіля як об’єкт регулювання системи стабілізації.
The aim of the article is to resolve the problem of developing and synthesizing the control contours of the information control system of the adaptive suspension of a car based on artificial neural networks, methods of evolutionary modeling, fuzzy logic and intellectual control. The creation of a mathematical model of the information-control system of adaptive suspension of a car is considered. Gyroscopic angle and speed sensors, electrohydraulic drive of the body stabilization system and car body as an object of regulation of the stabilizing system were considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7463
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf9.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.