Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7140
Назва: Маркетинг інновацій в аграрному секторі: специфіка сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Innovation marketing in the agricultural sector: specificity of agricultural enterprises.
Маркетинг инноваций в аграрном секторе: специфика сельскохозяйственных предприятий.
Автори: Литвинова, О.М.
Ключові слова: аграрний сектор, інновації, маркетинг інновацій, сільськогосподарське підприємство, маркетинг, ефективність, інвестиції, окупність;agrarian sector, innovations, marketing of innovations, agrarian enterprise, marketing, efficiency, investment, return;аграрный сектор, инновации, маркетинг инноваций, сельскохозяйственное предприятие, маркетинг, эффективность, инвестиции, окупаемость.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Литвинова О.М. Маркетинг інновацій в аграрному секторі: специфіка сільськогосподарських підприємств. 2017. № 4. С. 105 - 110
Серія/номер: Економічні науки;№ 4
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам маркетингу інновацій в аграрному секторі. Досліджено особливості сільськогосподарських підприємств, які мають бути враховані в процесі здійснення маркетингової діяльності у сфері інновацій. Обґрунтовані підходи, мотиви та цілі такої діяльності. Показано, що головною рушійною силою маркетингу інновацій в аграрному секторі є практичні проблеми сільськогосподарських підприємств. Орієнтир на їх вирішення є важливим інструментом зменшення ризиків, притаманних інноваційній діяльності, а, в поєднанні із комерціалізацією створених інноваційних продуктів, забезпечує попит на них. Важливими умовами для цього є забезпечення окупності витрат, пов’язаних із впровадженням інноваційних продуктів їх споживачами в поєднанні із забезпеченням підвищення економічної ефективності господарської діяльності через впровадження інновацій.
The article is devoted to problems of marketing of innovations in agrarian sector. The specific issues of agrarian enterprises which should be taken into the account when performing marketing activities in innovation sphere were researched. Approaches, motivation and goals of such activities were substantiated. it was shown that actual problems of agricultural enterprises act as the main driving force of marketing of innovations. Orientation to solving such problems is the important instrument of mitigation the risk related to innovation activities and in conjunction with commercialization of developed innovation products secures the demand for them. The role of scientific and educational spheres is reduced to discovering the real problems of agricultural enterprises, analyzing the proposed solutions, market level innovation products on this base. innovation cycle ends with the commercialization stage, when marketable innovation product is proposed for sale to general public. important conditions for this are the return on expenses tied to the implementation of innovation products by the customers combined with the improvement of efficiency of economic activities. This approach secures sustainability of the innovation process, its orientation to the real practical problems, ability of the innovation activity subjects in agrarian sector not only to self financing but also to profitable functioning.
Статья посвящена проблемам маркетинга инноваций в аграрном секторе. Исследованы особенности сельскохозяйственных предприятий, которые должны быть учтены в процессе осуществления маркетинговой деятельности в сфере инноваций. Обоснованы подходы, мотивы и цели такой деятельности. Показано, что главной движущей силой маркетинга инноваций в аграрном секторе являются практические проблемы сельскохозяйственных предприятий. Ориентир на их решение является важным инструментом снижения рисков, присущих инновационной деятельности, а, в совокупности с коммерциализацией созданных инновационных продуктов, обеспечивает спрос на них. Важными условиями для этого является обеспечение окупаемости затрат, связанных с внедрением инновационных продуктов их потребителями в сочетании с обеспечением повышения экономической эффективности хозяйственной деятельности в результате внедрения инноваций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7140
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litvinova.pdf568.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.