Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/710
Назва: Новітні концепції розробки та вдосконалення сучасних методів зберігання харчових продуктів: соціально-гуманітарна та етична складові
New concepts of development and improvement of modern methods of food products storage: socio-humanitarian and ethical components
Автори: Міносян, Андрій Сергійович
Юрченко, Любов Іванівна
Варипаєв, Олексій Михайлович
Лаврук, Владислав Валерійович
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність;конс’юмеризм;ендавмент;піраміда Керолла;екологізація;детінізація;біорозкладання;корпоративная социальная ответственность;консьюмеризм;эндавмент;пирамида Кэролла;экологизация;детенизация;биоразложение;corporate social responsibility;consumerism;endowments;Carroll’s pyramid;greening;legalization;biodecomposition
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Міносян А.С., Юрченко Л.І., Варипаєв О.М., Лаврук В.В. Новітні концепції розробки та вдосконалення сучасних методів зберігання харчових продуктів: соціально-гуманітарна та етична складові. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2017. Вип. 1(25). С. 173-183.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблематику становлення соціально-гуманітарної та етичної складових як важливих показників соціокультурного розвитку та пізнання культурної ідентичності. Проаналізовано розробку та аналіз нових підходів до зберігання та реалізації продуктів харчування в контексті соціальної відповідальності бізнесу. Доведено, що соціальна відповідальність бізнесу приводить до зростання рівня якості життя населення, соціальноекономічного розвитку держави в цілому.
In the paper we consider the problems of the formation of social, humanitarian and ethical component as an important indicator of socio-cultural development and knowledge of cultural identity. The development and analysis of new approaches to the storage and sale of food products in the context of corporate social responsibility are analyzed. It is proved that social responsibility of business leads to an increase in life quality and socio-economic development of the country as a whole. World experience shows social responsibility under-vault level to increase quality of life and socio-economic development in general. The main advantage of the implementation of corporate social responsibility is to minimize negative development of the enterprise, solve social and environmental problems both at local and global levels. Formation and development of national model of corporate social responsibility will harmonize the goal of social policy and business objective of Ukrainian business environment companies. The support from provided, imitating the experience of successful practices of collective social responsibility of international and domestic companies a partnership of the government and business will become a powerful resource for the development of corporate social responsibility to the environment, the community, society, socially vulnerable strata of the population, and hence in the resource of sustainable development of enterprises with the production and sale of food products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/710
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2017_1_19.pdf524.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.