Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805
Назва: Маркетинг в ресторанному господарстві
Автори: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Жегус, Олена Валентинівна
Михайлова, Марія Володимирівна
Ключові слова: харчування;мікросередовище;поведінки споживачів;покупки;сегментації ринку;життєвий цикл;канали збуту;франчайзинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. П., Жегус О. В., Михайлова М. В. Маркетинг в ресторанному господарстві: навч.- метод. посібник. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2016. 18 с.
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник містить комплекс питань з маркетингу в ресторанному бізнесі. Особливу увагу приділено методичним основам маркетингу, його місцю на підприємстві, системи маркетингового планування та контролю. Навчально-методичний посібник присвячено формуванню ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу, обґрунтовується позиція маркетингу в системі управління підприємством. У навчальному виданні містяться питання і завдання для самоконтролю, тести для перевірки знань. Посібник призначений для студентів, які навчаються на Технологічному факультеті, всіх форм навчання, аспірантів, викладачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805
ISBN: 978-617-7377-50-3
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_restorannomu hospodarstvi.pdf4.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.