Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєва, Оксана Пилипівна-
dc.contributor.authorЖегус, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorМихайлова, Марія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-09-15T13:38:59Z-
dc.date.available2022-09-15T13:38:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. П., Жегус О. В., Михайлова М. В. Маркетинг в ресторанному господарстві: навч.- метод. посібник. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2016. 18 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7377-50-3-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805-
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник містить комплекс питань з маркетингу в ресторанному бізнесі. Особливу увагу приділено методичним основам маркетингу, його місцю на підприємстві, системи маркетингового планування та контролю. Навчально-методичний посібник присвячено формуванню ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу, обґрунтовується позиція маркетингу в системі управління підприємством. У навчальному виданні містяться питання і завдання для самоконтролю, тести для перевірки знань. Посібник призначений для студентів, які навчаються на Технологічному факультеті, всіх форм навчання, аспірантів, викладачівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво Іванченка І. С.uk_UA
dc.subjectхарчуванняuk_UA
dc.subjectмікросередовищеuk_UA
dc.subjectповедінки споживачівuk_UA
dc.subjectпокупкиuk_UA
dc.subjectсегментації ринкуuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.titleМаркетинг в ресторанному господарствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_restorannomu hospodarstvi.pdf4.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.