Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805
Title: Маркетинг в ресторанному господарстві
Authors: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Жегус, Олена Валентинівна
Михайлова, Марія Володимирівна
Keywords: харчування;мікросередовище;поведінки споживачів;покупки;сегментації ринку;життєвий цикл;канали збуту;франчайзинг
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Іванченка І. С.
Citation: Афанасьєва О. П., Жегус О. В., Михайлова М. В. Маркетинг в ресторанному господарстві: навч.- метод. посібник. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2016. 18 с.
Abstract: Навчально-методичний посібник містить комплекс питань з маркетингу в ресторанному бізнесі. Особливу увагу приділено методичним основам маркетингу, його місцю на підприємстві, системи маркетингового планування та контролю. Навчально-методичний посібник присвячено формуванню ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу, обґрунтовується позиція маркетингу в системі управління підприємством. У навчальному виданні містяться питання і завдання для самоконтролю, тести для перевірки знань. Посібник призначений для студентів, які навчаються на Технологічному факультеті, всіх форм навчання, аспірантів, викладачів
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6805
ISBN: 978-617-7377-50-3
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_restorannomu hospodarstvi.pdf4.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.