Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6766
Назва: Етапність здійснення моніторингу якості продукції у забезпеченні конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Product quality monitoring phasing in providing competitive advantages of an enterprise.
Этапность осуществления мониторинга качества продукции в обеспечении конкурентных преимуществ предприятия.
Автори: Савіцький, А.В.
Ключові слова: якість продукції, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, моніторинг, критерії моніторингу якості.;product quality, competitiveness, competitive advantages, monitoring, quality monitoring criteria.;качество продукции, конкурентоспособность, конкурентные преимущества, мониторинг, критерии мониторинга качества.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Етапність здійснення моніторингу якості продукції у забезпеченні конкурентних переваг підприємства
Бібліографічний опис: Савіцький А.В. Етапність здійснення моніторингу якості продукції у забезпеченні конкурентних переваг підприємства. 2016. № 1. С. 153
Серія/номер: Економічні науки;№ 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості підвищення якості продукції у забезпечення конкурентних переваг підприємства на основі формування етапності здійснення її моніторингу. Виділено ряд критеріїв здійснення моніторингу якості продукції та їх вплив на основні групи показників, які характеризують якість. Побудовано схему етапності моніторингу якості продукції у забезпеченні конкурентних переваг підприємства.
There were researched and examined the main features of product quality improvement in order to ensure competitive advantages of an enterprise on the basis of phasing formation in the realization of its monitoring. Also it was taken to attention the specification of internal and external factors of making manufacturing activity. There was emphasized main external factors and underlined internal in accordance to the proposed system of main criteria of product quality indicators monitoring in ensuring competitive advantages of an enterprise. Underlined criteria context allows to understand the influence of strategy and quality planning criterion, market and consumer orientation criterion, stuff competence in the making of product quality criterion, resources ensuring criterion, logistic scheme of production criterion and production results criterion on main groups of indicators, that characterize product quality. On the basis of performed criteria system there was proposed monitoring phasing of product quality in the ensuring competitive advantages of an enterprise, which includes such elements like product quality characteristics confirmation and international standards request conformity.
В статье рассмотрены особенности повышения качества продукции в обеспечение конкурентных преимуществ предприятия на основе формирования этапности осуществления его мониторинга. Выделено ряд критериев осуществления мониторинга качества продукции и их влияние на основные группы показателей, характеризующие качество. Построено схему этапности мониторинга качества продукции в обеспечении конкурентных преимуществ предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6766
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savitskyi.pdf154.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.