Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66451
Title: | Звіт про науково-дослідну роботу «Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті» (остаточний) |
Authors: | Бубенець, І. Г. Артеменко, В. С. Кухарьонок, О. К. Коновалова, Т. В. Янчев, В. В. |
Keywords: | науково-педагогічнй працівник;вища освіта;компетентність;інформаційно-комунікаційні технології;менеджмент;освітній процес |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Харків: ХДУХТ |
Citation: | Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Кухарьонок О. К., Коновалова Т. В., Янчев В. В. Звіт про науково-дослідну роботу «Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті» (остаточний). Харків: ХДУХТ, 2019. 199 с. |
Series/Report no.: | 0117U005364; |
Abstract: | Об’єкт дослідження – процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи на засадах методів менеджменту в освіті. Мета роботи – теоретичне узагальнення та систематизація матеріалу з питань інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників (НПП) закладів вищої освіти України та розроблення організаційних засад зі здатності НПП до постійної самоосвіти і самовдосконалення шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-науковому процесі. Методи дослідження – використовувались дані нормативнозаконодавчої бази України, фундаментальні положення педагогічних методик, менеджменту, матеріали монографій, періодичної вітчизняної й закордонної літератури, довідкових джерел, наукові розробки сучасних вчених, емпіричні методи дослідження з проблем формування інформаційнокомунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи під впливом інноваційних методів менеджменту в освіті. За результатами дослідження узагальнено теоретичні основи та розкрито склад і зміст компетенцій науково-педагогічного працівника, розроблено компетентнісну модель науково-педагогічного працівника ЗВО. Розвинена суть поняття «інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті». Запропоновано рішення з ефективного управління освітнім процесом в університетах на основі провадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. Новизна одержаних результатів полягає у розвитку та уточненні теоретико-концептуальних засад формування інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи, структуризації методів менеджменту в освіті та виокремлення інформаційнокомунікаційних методів менеджменту в освіті, які сприяють розвитку ефективного навчально-наукового процесу у закладах вищої освіти завдяки стрімкому впровадженню інформаційно-комунікаційних ресурсів та технологій навчання. Отримані результати в роботі й запропоновані рекомендації можуть бути використані у навчальному процесі закладів вищої освіти. За темою опубліковано 3 статті, 10 тез доповідей, методичні рекомендації. Результати досліджень впроваджено у навчальний процес ХДУХТ (акт впровадження від 24.05.18 р.; акт впровадження від 25.04.19 р.; акт впровадження від 26.11.19 р.). |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66451 |
Appears in Collections: | Звіти НДР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZVIT_Bubenets_2019.pdf | 9.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.