Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorАртеменко, В. С.-
dc.contributor.authorКухарьонок, О. К.-
dc.contributor.authorКоновалова, Т. В.-
dc.contributor.authorЯнчев, В. В.-
dc.date.accessioned2025-05-20T11:20:46Z-
dc.date.available2025-05-20T11:20:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Артеменко В. С., Кухарьонок О. К., Коновалова Т. В., Янчев В. В. Звіт про науково-дослідну роботу «Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті» (остаточний). Харків: ХДУХТ, 2019. 199 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66451-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи на засадах методів менеджменту в освіті. Мета роботи – теоретичне узагальнення та систематизація матеріалу з питань інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників (НПП) закладів вищої освіти України та розроблення організаційних засад зі здатності НПП до постійної самоосвіти і самовдосконалення шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-науковому процесі. Методи дослідження – використовувались дані нормативнозаконодавчої бази України, фундаментальні положення педагогічних методик, менеджменту, матеріали монографій, періодичної вітчизняної й закордонної літератури, довідкових джерел, наукові розробки сучасних вчених, емпіричні методи дослідження з проблем формування інформаційнокомунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи під впливом інноваційних методів менеджменту в освіті. За результатами дослідження узагальнено теоретичні основи та розкрито склад і зміст компетенцій науково-педагогічного працівника, розроблено компетентнісну модель науково-педагогічного працівника ЗВО. Розвинена суть поняття «інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті». Запропоновано рішення з ефективного управління освітнім процесом в університетах на основі провадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. Новизна одержаних результатів полягає у розвитку та уточненні теоретико-концептуальних засад формування інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи, структуризації методів менеджменту в освіті та виокремлення інформаційнокомунікаційних методів менеджменту в освіті, які сприяють розвитку ефективного навчально-наукового процесу у закладах вищої освіти завдяки стрімкому впровадженню інформаційно-комунікаційних ресурсів та технологій навчання. Отримані результати в роботі й запропоновані рекомендації можуть бути використані у навчальному процесі закладів вищої освіти. За темою опубліковано 3 статті, 10 тез доповідей, методичні рекомендації. Результати досліджень впроваджено у навчальний процес ХДУХТ (акт впровадження від 24.05.18 р.; акт впровадження від 25.04.19 р.; акт впровадження від 26.11.19 р.).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseries0117U005364;-
dc.subjectнауково-педагогічнй працівникuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleЗвіт про науково-дослідну роботу «Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті» (остаточний)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Звіти НДР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZVIT_Bubenets_2019.pdf9.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.