Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66389
Назва: Оптимізація маркетингових стратегій для підвищення рівня лояльності споживачів
Автори: Бей, К. П.
Науковий керівник : Пахуча, Е. В.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бей К. П. Оптимізація маркетингових стратегій для підвищення рівня лояльності споживачів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Е. В. Пахуча. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 144-147
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66389
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-145-148.pdf208.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.