Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66386
Название: Логістика як частина маркетингової стратегії промислового підприємства
Авторы: Прокопович, В. А.
Научный руководитель: Зіньцьо, Ю. В.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Прокопович В. А. Логістика як частина маркетингової стратегії промислового підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Ю. В. Зіньцьо. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 137-138
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66386
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-138-139.pdf195.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.