Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66384
Title: Особливості маркетингової політики просування цифрового продукту
Authors: Заставний, В. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Васильців, Н. М.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Заставний В. С. Особливості маркетингової політики просування цифрового продукту. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Н. М. Васильців. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 132-133
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66384
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-133-134.pdf197.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.