Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66384
Назва: Особливості маркетингової політики просування цифрового продукту
Автори: Заставний, В. С.
Науковий керівник : Васильців, Н. М.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Заставний В. С. Особливості маркетингової політики просування цифрового продукту. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Н. М. Васильців. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 132-133
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66384
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-133-134.pdf197.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.