Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66260
Назва: Впровадження додаткових послуг в підприємства ресторанного господарства
Автори: Отунумеруке, Луіс
Науковий керівник : Калєнік, К. В.
Ключові слова: ресторанне господарство;додаткова послуга;конкурентоспроможність;event-заходи;караоке-зал
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Отунумеруке Л. Впровадження додаткових послуг в підприємства ресторанного господарства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік. Харків; ДБТУ. 2024. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність випускної кваліфікаційної роботи. Сьогодні якість ресторанних послуг визначається характером і масштабом потреб людей у сервісах, які забезпечують споживання матеріальних і духовних благ поза домашніми умовами. У конкурентній боротьбі за клієнтів ресторатори застосовують різноманітні додаткові інструменти для заохочення споживачів. Одним із способів утримання конкурентних позицій на ринку сфери послуг є розширення номенклатури послуг, наприклад впровадження event – заходів. Сьогодні ринок event-послуг постійно розширюється завдяки появі нових гравців, і заклади ресторанного господарства не є винятком. Велика увага приділяється програмам просування та рекламним стратегіям, щоб забезпечити ефективну комунікацію з цільовою аудиторією. Стратегічне планування програм просування дозволяє контролювати рекламний бюджет та підвищувати ефективність відгуків. Актуальність цієї теми зумовлена тим, що різноманітні фактори просування та планування значно впливають на становлення закладу та збільшення його прибутку. Відповідно в конкурентній боротьбі за споживача поряд із якісної реалізації основного обслуговування важливим є також надання якісних додаткових послуг, що стимулюватимуть зростання задоволеності клієнтів закладу, а як наслідок збільшення виручки та реалізації послуг у закладі ресторанного обслуговування. Об’єктом дослідження є ресторан «Перетин смаків» при ГРК «CRUCE DE GUSTOS» як об’єкт розробки та впровадження додаткових послуг. Предметом дослідження є event – заходи, як додаткові послуги у підприємстві ресторанного господарства Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка заходів щодо впровадження нових додаткових послуг у ресторан «Перетин смаків» при ГРК «CRUCE DE GUSTOS»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66260
Використані джерела: 1. Байлік С.І., Писаревський І.М. Організація готельного господарства: підручник. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 329 с.13 2. Бондаренко С. М. Задоволеність споживачів як основа успіху у бізнесі.Економіст. 2014. № 12. С. 35-37. 3. Батьковець Г.А. Ефективність інформаційної підтримки управлінської взаємодії підприємств готельного бізнесу / Батьковець Г.А., Батьковець Н.О. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2016. Вип. 51. C. 182–187. 4. Васильєва В. А. Цивільно-правове регулювання діяльності з надання посередницьких послуг : [монографія] / В. А. Васильєва. – Івано-Франківськ : ВДВ ЦІТ Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, 2006. – 346 с. 5. Головне управління статистики. URL: http://kh.ukrstat.gov.ua (дата звернення: 22.05.2024) 6. Гросул В.А., Калєнік К.В. Сучасні інноваційні тренди формування конкурентної стратегії підприємств ресторанного господарства. Інноваційна економіка: науково – виробничий журнал – 2017. – № 7-8'2017(70). – С.72-78. 7. Державна служба статистики України: офіц. сайт. [Електронный ресурс]. – Режим доступу : URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 8. Джашеев І.К. Маркетингові стратегії та інновації готельного підприємства // Молодий вчений. 2016. № 11. С. 708–710. 9. ДСТУ 4268:2003. Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги. 10. ДСТУ 4269:2003. Послуги туристичні. Класифікація готелів. 11. Єфімова О.П., Єфімова Н.А., Олефіренко Т.А. Экономика гостиниц и ресторанов: учеб. пособие. 2-е изд. Мн.: Новое знание, 2005. 396 с. 12. Завгородня О. Є. Додаткові послуги та інновації в соціокультурному просторі ресторанного бізнесу. Культура України. 2016. Вип. 52. С. 129-139. 13. Завідна Л. Д. Управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства в умовах нестійкого зовнішнього середовища // International Scientific-Practical Conference From Baltic to Black Sea: National Models of Economic Systems: Conference Proceedings, Part I, March 25, 2016. Riga : Baltija Publishing. Р. 147–151. 14. Ільєнко Ю.І., Шершньова Г.В. Інноваційно-інформаційні аспекти розвитку підприємств туристичної галузі. Інноваційна економіка. 2013. № 6(44). С. 81–85. 15. Інформаційний сайт Нotel24 [Електронний ресурс]. – Ресурс доступу: https://hotels24.ua/ 16. Калугіна І.М., Дишкантюк О.В., Саловеліс А.Д., Осташевська О.В.Готельно-рестораннi комплекси цiльового призначення з розширеним перелiком додаткових послуг. URL: https://tоurlib.net/statti_ukr/kalugina.htm] (дата звернення: 03.06.2024) 17. Кластерний розвиток підприємств : монографія / за заг. ред. В.А. Гросул. – Х.: Видавництво Іванченка І.С., 2020. – 220 с. 18. Ковешніков В. С. Організація готельно-ресторанної справи: навчальний посібник / В. С. Ковешніков, М. П. Мальська, X. Й. Роглєв. – Київ : Кондор, 2015. – 752 с. 19. Мазаракі А. А., Завідна Л. Д. Методологічні засади формування конкурентної стратегії підприємства готельного // The development of International Competitiveness: State, Region, Enterprise : International Scientific Conference, December 16, 2016. Lisbon, Portugal : Baltija Publishing. 200 p. Р. 185–188. 20. Мазаракі А. А., Завідна Л. Д. Методологічні засади формування конкурентної стратегії підприємства готельного // The development of International Competitiveness: State, Region, Enterprise : International Scientific Conference, December 16, 2016. Lisbon, Portugal : Baltija Publishing. 200 p. Р. 185–188. 21. Мазаракі А.А. HoReCa : навч. Посіб. : у 3 т. – Т. 2. Ресторани / [А.А. Мазаракі, С.Л. Шаповал, С.В. Мельниченко та ін.] ; за ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. Нац.торг.-екон. Унт, 2017. – 312 с. 22. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с. 23. Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика : навч. посібн. / М.П. Мальська, І.Г. Пандяк. – К. : Центр навч. літ-ри, 2012. – 472 с 24. Мальська М.П., Пандяк І.Г., Занько Ю.С. Організація готельного обслуговування: підручник .- К.: Знання, 2011.- 366 с. 25. Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О., Самарцев Є.В., Гаца О.О., Максимець К.П., Роглєв Х.Й. Управління сучасним готельним комплексом: Навч. посіб. / За редакцією члена кор. НАН України, д.е.н., професора Дорогунцева С.І. К.: Ліра - К, 2005. 520. 26. Офіційна сторінка готельно-ресторанного комплексу CRUCE DEGUSTOS https://cruce-de-gustos.com.ua/ 27. Оцінка позиціонування підприємства в умовах конкурентного середовища. Розділ колективної монографії: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: колективна монографія / Авт. кол. А. В. Рибчук, І. Я. Кулиняк, Т. В. Кулініч та ін. / За заг. ред. проф. А. В. Рибчука. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2017. – С. 349-359. 28. Пашкевич М. Ю. Івент-технології як інструмент формування державного іміджу. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2018. № 3. С. 176-181. 29. Плищенко К. А. Формування організаційних факторів конкурентних переваг підприємства в ринковому середовищі / К. А. Плищенко // Інноваційна економіка. – 2011. – № 3. – С. 93 – 95. 30. Поворознюк І. М. Формування конкурентоспроможності готельних послуг регіону / І. М. Поворознюк, Л. А. Слатвінська, Т. М. // Бербец Економічні горизонти. 2018. – № 3(6). – C. 107–120 21 31. Портер М.Е. Стратегія конкуренції. Київ: Основи, 1998. - 390 с. 19 32. Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг: Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19 / Державна туристична адміністрація України URL: https:// zakon. rada. gov. ua/ laws/show/z0413-04 (дата звернення: 29.11.2021). 33. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. 344 с. 34. Ремеслова О.Л. Готельне господарство як об'єкт дослідження в умовах ринкової економіки / О.Л. Ремеслова. [Електронний ресурс]. – Доступний з http://www.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/Vdnuet/econ/2009/pdf 35. Радіонова О. М. Івент-технологій: конспект лекцій. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 68 с. 36. Уокер Дж.Р. Введение в гостеприимство. _ М.: ЮНИТИ_ДАНА, 2008. _ 736 с. 37. Концептуальні принципи формування стандартів сервісу в ресторанному бізнесі: монографія / Л.П. Малюк, Т.П. Кононенко, Н.В. Полстяна, А.І. Усіна, О.Ю. Давидова та інші. – Х.: ХДУХТ, 2011. – 73 с. 38. Чорненька Н.В. Організація туристичної діяльності: навчальний посібник. К.: Атіка, 2006. 264 с. 39. Boo H. V. Service environment of restaurants: findings from the youth customers [Text] / H. V. Boo // Journal of ASIAN Behavioural Studies. − 2017. − 2(2).− Р. 67-77. 40. Booking.com – пошук готелів [Електронный ресурс]. – Режим доступу: https://www.booking.com/ 41. Fake Accents and Free Desserts: The Lighter Side of Business Travel. Features & Advice Ryan Rudnansky. July 01, 2015. 42. HoReCa [Електронный ресурс]. – Режим доступу : https://horeca ukraine.com/ 43. Liudmyla, S., & Аlina, A. (2020). Ways of transferring the internal speech of characters: Psycholinguistic projection. Psycholinguistic, 27(2), 361-384. 44. Michael Olsen, Virginia Tech, Jinlin Zhao. Handbook of hospitality strategic management. - 2008 - 513 c. Butterworth-Heinemann 45. Nickson, D. Human Resource Management for the Hospitality and Tourism Industries / Dennis Nickson. - USA: Elsevier Ltd., 2010. - 305 p. 46. Serhiy Kyriy, Kseniia Kalienik, Oleg Ananin, Igor Kukin, Iryna Zrybnieva, Vera Romanova. Methodological foundations of strategic personnel management // Laplage em Revista (International), vol.7, n. 3A, Sept. - Dec. 2021, p.26-31. 47. TripAdvisor – пошук готелей. [Електронный ресурс]. – Режим доступу: https://www.tripadvisor.uа/ 48. Viktoriia A. Hrosul, Alona Yu Goloborodko, Svitlana V. Lehominova, Kseniia V. Kalienik, NataliaYu Balatska. Modelling balanced criteria system for business process management // RISUS –Journal on Innovation and Sustainability, São Paulo, v. 12, n.2, p. 139-153, abr./mai.2021-ISSN 2179-3565 49. Xinhong Zhao, Congyu Ma, Pingdao Gu. Energy Saving Methods and Results Analysis in the Hotel / Energy Procedia. - Vol. 14. - 2012. - Pp. 1523-1527.
Розташовується у зібраннях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_241-20b-01_Otunumeruke_L.pdf
  Restricted Access
5.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.