Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66259
Title: Вдосконалення системи надання послуг для підвищення рівня закладу гостинності
Authors: Менченков, Євген Володимирович
metadata.dc.contributor.advisor: Кирилюк, О. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: прοцес οбслугοвування;готельне господарство;якість обслуговування;гостинність;послуга;сервіс
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Менченков В. Є. Вдосконалення системи надання послуг для підвищення рівня закладу гостинності: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. О. М. Кирилюк. Харків; ДБТУ. 2024. 55 с.
Abstract: Індустрія гостинності відіграє важливу роль в економічному розвитку будь якої країни. Чотиризірковий готель «НOTEL BLUE SKY», як частина індустрії гостинності, є важливим об'єктом для аналізу та вдосконалення системи надання послуг. Це дослідження спрямоване на розробку рекомендацій щодо покращення якості обслуговування та підвищення задоволеності клієнтів у «НOTEL BLUE SKY». Метою даного дослідження є розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи надання послуг у закладі готельної індустрії на прикладі «НOTEL BLUE SKY». Основними завданнями роботи є: 1. Аналіз поточної системи надання послуг у готелі. 2. Визначення ключових факторів, що впливають на якість обслуговування. 3. Розробка пропозицій щодо покращення системи надання послуг. Для досягнення поставленої мети використовувались такі методи дослідження: аналіз і синтез, комплексний аналіз для оцінки поточного стану обслуговування у готелі, порівняльний аналіз: для визначення найкращих практик у галузі готельної індустрії. Дослідження проводились на базі кафедри торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи ДБТУ.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66259
metadata.dcterms.references: 1. ДСТУ 4281::2004 Заклади ресторанного господарства. Класифікація–[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://dnaop.com/html/29982/doc 2. ДБН В.2.2-9 Громадські будинки та споруди. Основні положення –[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://dnaop.com/html/32507/doc 3. ДСТУ 4269-2003Послуги туристичні класифікація готелів услуги туристическиеклассификациягостиниц– [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dnaop.com/html/29982/doc 4. ДБН В.2.2-20:2008.Здания и сооружениягостиницыгостиниц –[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dnaop.com/html/30148/doc 5. ДСТУ 4527:2006 Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dnaop.com/html/32397/doc 6. ДБН В.2.2-17.Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dbn.at.ua/load/normativy/dbn/1-1-0-287 7. ДБН В.2.5-28.Природне і штучне освітлення– [Електронний ресурс] –Режим доступу:http://dbn.at.ua/load/normativy/dbn/dbn_v_2_5_28_2015/1-1-0-1188 8. ДБН В.2.2-25:2009.Підприємства харчування (заклади ресторанного господарстваосвітлення – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dbn.at.ua/load/normativy/dbn/1-1-0-461 9. Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 3 січня 2003 р. № 2 Про затвердження рекомендованих норм технічного оснащення закладів громадського харчування – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.restoran.dn.ua/rus/n_reading/2/8/article-3502.html 10. Кодекс законів про працю України– [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/322-08 11. СНиП 2.04.01-85. Внутреннийводопровод и канализация зданий.України – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://soyuzproekt.ru/ntd/878.htm 12. СНиП 2.04.05-91 Отопление, вентиляция и кондиционирование.–[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://soyuzproekt.ru/ntd/878.htm 13. Драгобрат 2017.Гірськолижний курорт.Полонина Драгобрат,Ясіня,Лазещина. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.dragobrat.biz/ 14. Драгобрат– [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dragobrat.ws/ru/ 15. Полякова, А. В. Інфраструктура готельного та ресторанного господарства [Текст] : навч. посіб. для студ. напряму підготов. 6.140101 ден. та заоч. форм навчання / М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т ім. М. Туган Барановського, Каф. орг. та упр. якістю ресторан. госп-ва ; А. В. Полякова. –Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 145 с. 16. Павленкова П. П. та ін. Технологічне проектування підприємств ресторанного господарства : навч. посіб. Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2016. 130 с. 17. Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту. Сучасні принципи оформлення інтер’єру та екстер’єру готелів. Будівництво та архітектура сучасних готелів [Електронний ресурс]. URL: http:// tourlib.net/books_ukr/roglev05–1.htm (дата звернення: 25.04.2023). 21. Коренець Ю. М., Клєвцов Є. Г. Дизайн об'єктів та інтер'єр приміщень закладів готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник. Кривий Ріг : [ДонНУЕТ], 2020. 162 с. 22. Проектування готелів : навч. посіб. / А. А. Мазаракі, М. І. Пересічний, С. Л. Шаповал та ін. ; за ред. А.А. Мазаракі. К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012. 340 с. 23. Дмитрів О. В., Ковальський В. П., Бондар А. В. Ревіталізація промислових об’єктів у центральній частині міста на прикладі ресторану «Neon». Інноваційні технології в будівництві-2020: матеріали міжнар. наук.-техн. конф., м. Вінниця, 10.11.2020-12.11.2020 р. Вінниця, 2020. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itb/itb2020/paper/viewFile/10851/9055. (дата звернення: 20.04.2023). 24. Дмитрів О. В., Ковальський В. П., Бондар А. В., Абрамович В. С. Об’ємно-планувальні рішення ресторанних комплексів при ревіталізації промислових. 2021. URL: http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33128 (дата звернення: 20.04.2023). 25. Kulchytska,A. Ye., Tsarova, T. O. Specificity and trends of the development of the craft productmarket in Ukraine. Aktual Problems of Ekonomics and Management. 2018. 12. Р. 3-14. 26. Прилепа Н.В. Соколюк Г.О. Інноваційні технології у сфері ресторанного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 4. Т. 2. С. 162–164. 27. Архіпов В. В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства / В. В. Архіпов, В. А. Русавська – К.: Центр уч- бової літератури, 2021 – 342 с. 28. Архіпов В. В., Організація ресторанного господарства – К.: Інкас, 2021, 280 с. 29. П’ятницька Н.О. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства. -К: КНТУ, 2021, 632 с. 30. Радченко Л.О. Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів. – Вид-во. Світ книг, 2018, 288 с.. – Вид-во. Світ книг, 2018, 288 с. 31. Організація ресторанного господарства / Малюк Л. П., Полстяна Н. В., Давидова О. Ю.– Харків: Лідер, 2016.– 487 с.
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_241-20b-01_Menchenkov_YE_V.pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.