Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915
Назва: | Викорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організації |
Інші назви: | Use of effective marketing strategies in organization management |
Автори: | Шабаліна, Ева Геннадіївна |
Науковий керівник : | Ткаченко, Ольга Петрівна |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключові слова: | стратегія;маркетингова стратегія;формування стратегії;ефективність;управління;підприємство ресторанного господарства;strategy;marketing strategy;strategy formation;effectiveness;management;restaurant business enterprise |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Шабаліна Є. Г. Викорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організації: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 073 - Менеджмент; наук. кер. О. П. Ткаченко. Харків: ДБТУ, 2024. 53 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних
і практичних положень щодо використання ефективних маркетингових
стратегій в управлінні організації.
Об’єктом дослідження є процес формування та використання
ефективних маркетингових стратегій підприємств ресторанного
господарства.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи щодо
формування та використання ефектвних маркетиногових стратегій в
управління організації.
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: у першому розділі
розглянуто теоретичниі аспекти формування та використання
маркетиногових стратегій в управління організації; у другому розділі
наведено організаційно-управлінську характирестику підприємства
ресторанного господарства – ресторану «Smachna Hata», проведено аналіз
маркетингових стратегій, що використовуються на підприємстві та на основі
отриманих результатів обгрунтовано рекомендації щодо формування та
використання ефективних маркетингових стратегій для підвищення
конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства –
ресторану «Smachna Hata».
Висновки містять теоретичні узагальнення і практичні рекомендації,
що опрацьовані в основній частині кваліфікаційної (бакалаврської) роботи. The aim of the bachelor's qualification thesis is to develop theoretical and practical provisions regarding the utilization of effective marketing strategies in organizational management. The object of the research is the process of forming and utilizing effective marketing strategies in the restaurant industry enterprises. The subject of the research is the methodological foundations and practical approaches to the formation and utilization of effective marketing strategies in organizational management. In the bachelor's qualification thesis: the first chapter examines the theoretical aspects of the formation and utilization of marketing strategies in organizational management; the second chapter provides an organizational and managerial characterization of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata", analyzes the marketing strategies used by the enterprise, and based on the obtained results, substantiates recommendations for forming and utilizing effective marketing strategies to enhance the competitiveness of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata". The conclusions contain theoretical generalizations and practical recommendations developed in the main part of the bachelor's qualification thesis. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915 |
Розташовується у зібраннях: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_B_44_2_073z-20b-03_Shabalina_YE_H.pdf Restricted Access | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.