Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915
Название: | Викорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організації |
Другие названия: | Use of effective marketing strategies in organization management |
Авторы: | Шабаліна, Ева Геннадіївна |
Научный руководитель: | Ткаченко, Ольга Петрівна |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключевые слова: | стратегія;маркетингова стратегія;формування стратегії;ефективність;управління;підприємство ресторанного господарства;strategy;marketing strategy;strategy formation;effectiveness;management;restaurant business enterprise |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Шабаліна Є. Г. Викорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організації: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 073 - Менеджмент; наук. кер. О. П. Ткаченко. Харків: ДБТУ, 2024. 53 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних
і практичних положень щодо використання ефективних маркетингових
стратегій в управлінні організації.
Об’єктом дослідження є процес формування та використання
ефективних маркетингових стратегій підприємств ресторанного
господарства.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи щодо
формування та використання ефектвних маркетиногових стратегій в
управління організації.
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: у першому розділі
розглянуто теоретичниі аспекти формування та використання
маркетиногових стратегій в управління організації; у другому розділі
наведено організаційно-управлінську характирестику підприємства
ресторанного господарства – ресторану «Smachna Hata», проведено аналіз
маркетингових стратегій, що використовуються на підприємстві та на основі
отриманих результатів обгрунтовано рекомендації щодо формування та
використання ефективних маркетингових стратегій для підвищення
конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства –
ресторану «Smachna Hata».
Висновки містять теоретичні узагальнення і практичні рекомендації,
що опрацьовані в основній частині кваліфікаційної (бакалаврської) роботи. The aim of the bachelor's qualification thesis is to develop theoretical and practical provisions regarding the utilization of effective marketing strategies in organizational management. The object of the research is the process of forming and utilizing effective marketing strategies in the restaurant industry enterprises. The subject of the research is the methodological foundations and practical approaches to the formation and utilization of effective marketing strategies in organizational management. In the bachelor's qualification thesis: the first chapter examines the theoretical aspects of the formation and utilization of marketing strategies in organizational management; the second chapter provides an organizational and managerial characterization of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata", analyzes the marketing strategies used by the enterprise, and based on the obtained results, substantiates recommendations for forming and utilizing effective marketing strategies to enhance the competitiveness of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata". The conclusions contain theoretical generalizations and practical recommendations developed in the main part of the bachelor's qualification thesis. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915 |
Располагается в коллекциях: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_B_44_2_073z-20b-03_Shabalina_YE_H.pdf Restricted Access | 1.13 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.