Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65125
Название: Гейміфікація у маркетингу як засіб стимулювання продажів
Авторы: Бєляєв, Олександр
Научный руководитель: Заїка, Світлана
Дата публикации: 2025
Издательство: Полтава:ПДАУ
Библиографическое описание: Бєляєв О. Гейміфікація у маркетингу як засіб стимулювання продажів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ Всеукраїнської наук.-практичної конф. Ч. 2. Полтавський державний аграрний університет (25 березня 2025 р.); наук. кер. С. О. Заїка. Полтава, 2025. С. 412-413
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65125
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_ZB_PDAU_2_25-412-413.pdf379.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.