Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65125
Title: Гейміфікація у маркетингу як засіб стимулювання продажів
Authors: Бєляєв, Олександр
metadata.dc.contributor.advisor: Заїка, Світлана
Issue Date: 2025
Publisher: Полтава:ПДАУ
Citation: Бєляєв О. Гейміфікація у маркетингу як засіб стимулювання продажів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ Всеукраїнської наук.-практичної конф. Ч. 2. Полтавський державний аграрний університет (25 березня 2025 р.); наук. кер. С. О. Заїка. Полтава, 2025. С. 412-413
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65125
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_ZB_PDAU_2_25-412-413.pdf379.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.