Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Название: Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства
Авторы: Бубенець, І. Г.
Ковальов, С. С.
Дата публикации: 2025
Издательство: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Библиографическое описание: Бубенець І. Г. , Ковальов С. С. Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 206-208.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_Marketynhovi_ instrumenty_206-208.pdf8.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.