Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65083
Title: | Формування команди лідерів в бібліотеці закладу вищої освіти |
Other Titles: | Formation of a team of leaders in the library of a higher education institution |
Authors: | Сергієнко, Ірина Герасимівна |
Keywords: | лідерство;лідер;лідерські якості;командне лідерство;команда лідерів;емпатія;місія;бібліотека Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця;leadership;leader;leadership qualities;team leadership;team of Іeaders;empathy;mission;library of Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Сергієнко І. Г. Формування команди лідерів в бібліотеці закладу вищої освіти. Роль командного лідерства в бібліотеці: досвід, перспективи: Наукова бібліотека ДБТУ. Круглий стіл, 10 квітня 2025 р. Харків: ДБТУ, 2025. С. 36-41 |
Abstract: | Розглядаються принципи і способи формування команди лідерів у
бібліотеці університету. Визначені етапи формування команди, основні
засади, на яких працює команда: довіра, взаємодопомога, розвинута емпатія.
колективне мислення. Зазначена важлива роль наявності команди лідерів у
колективі. The principles and methods of forming a team of leaders in the university library are considered. The stages of team formation are determined, the main principles on which the team works: trust, mutual assistance, developed empathy. collective thinking. The important role of the presence of a team of leaders in the team is noted. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65083 |
Appears in Collections: | Роль командного лідерства в бібліотеці: досвід, перспективи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NB_ROL_KOMANDNOHO_LIDERSTVA_25-36-41.pdf | 849.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Prezentatsiya_NB_ROL_KOMANDNOHO_LIDERSTVA_2025.pdf | 815.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.