Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6476
Title: Потенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудування
Other Titles: The potential of contextual advertising for improvement of marketing communications of machinery enterprises
Потенциал контекстной рекламы как направления развития маркетинговых коммуникаций предприятия машиностроения.
Authors: Сиваченко, О.В.
Keywords: маркетингова комунікація, інтернет, контекстна реклама, лідогенерація, підприємство машинобудування.;marketing communication, internet, contextual advertising, lead generation, machinery enterprise;маркетинговая коммуникация, интернет, контекстная реклама, лидогенерация, предприятие машиностроения.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Citation: Сиваченко О.В. Потенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудування. 2015. № 4. С. 215
Series/Report no.: Економічні науки;№ 4
Abstract: У статті проведена оцінка потенціалу використання контекстної реклами як каналу маркетингових комунікацій підприємства машинобудування. Проведене дослідження попиту та складене семантичне ядро рекламної кампанії. На основі ключових аналізу попиту, а також показників рекламної та фінансової ефективності розраховано економічний потенціал контекстної реклами для підприємства машинобудування. Показана значимість контекстної реклами як перспективного сучасного каналу комунікації.
The issue of increasing the volume of sales and the adjustment process of involving new customers has always been acute in a market economy. The development of information technologies and the growing importance of the Internet as a channel of communication cause need to explore new and modern ways to find some potential customers.
В статье выполнена оценка потенциала использования контекстной рекламы как канала маркетинговой коммуникации предприятия машиностроения. Рассмотрен принцип работы контекстной рекламы в поисковой системе, проведено исследование спроса и составлено семантическое ядро рекламной кампании. Рассчитан финансовый потенциал контекстной рекламы на основе спроса для предприятия машиностроения. Показана значимость контекстной рекламы как перспективного современного канала коммуникации.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6476
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sivachenko.pdf670.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.