Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиваченко, О.В.-
dc.date.accessioned2022-09-08T09:05:44Z-
dc.date.available2022-09-08T09:05:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСиваченко О.В. Потенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудування. 2015. № 4. С. 215uk_UA
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6476-
dc.description.abstractУ статті проведена оцінка потенціалу використання контекстної реклами як каналу маркетингових комунікацій підприємства машинобудування. Проведене дослідження попиту та складене семантичне ядро рекламної кампанії. На основі ключових аналізу попиту, а також показників рекламної та фінансової ефективності розраховано економічний потенціал контекстної реклами для підприємства машинобудування. Показана значимість контекстної реклами як перспективного сучасного каналу комунікації.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of increasing the volume of sales and the adjustment process of involving new customers has always been acute in a market economy. The development of information technologies and the growing importance of the Internet as a channel of communication cause need to explore new and modern ways to find some potential customers.uk_UA
dc.description.abstractВ статье выполнена оценка потенциала использования контекстной рекламы как канала маркетинговой коммуникации предприятия машиностроения. Рассмотрен принцип работы контекстной рекламы в поисковой системе, проведено исследование спроса и составлено семантическое ядро рекламной кампании. Рассчитан финансовый потенциал контекстной рекламы на основе спроса для предприятия машиностроения. Показана значимость контекстной рекламы как перспективного современного канала коммуникации.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 4-
dc.subjectмаркетингова комунікація, інтернет, контекстна реклама, лідогенерація, підприємство машинобудування.uk_UA
dc.subjectmarketing communication, internet, contextual advertising, lead generation, machinery enterpriseuk_UA
dc.subjectмаркетинговая коммуникация, интернет, контекстная реклама, лидогенерация, предприятие машиностроения.uk_UA
dc.titleПотенціал контекстної реклами як напрямку розвитку маркетингових комунікацій підприємства машинобудуванняuk_UA
dc.title.alternativeThe potential of contextual advertising for improvement of marketing communications of machinery enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeПотенциал контекстной рекламы как направления развития маркетинговых коммуникаций предприятия машиностроения.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sivachenko.pdf670.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.