Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6466
Название: | Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні |
Другие названия: | The Modern Approaches to Solving the Problems of Estimation of the Conjuncture of Agrarian Markets in Ukraine Современные подходы к решению проблемы оценки конъюнктуры аграрных рынков в Украине. |
Авторы: | Єранкін, О.О. |
Ключевые слова: | кон’юнктура ринків, маркетингові дослідження, маркетингові стратегії, агробізнес, глобалізація, місткість ринку, розмір ринку.;conjuncture, marketing researches, marketing strategies, agribusiness, globalization, market capacity, market size.;конъюнктура рынков, маркетинговые исследования, маркетинговые стратегии, агробизнес, глобализация, емкость рынка, размер рынка. |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва |
Библиографическое описание: | Єранкін О.О. Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні. 2015. № 4. С. 139 |
Серия/номер: | Економічні науки;№ 4 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена методичним питанням вирішення проблеми оцінки кон’юнктури ринків товарів АПК в умовах глобалізації. Уточено категорійний апарат і зроблені пропозиції щодо удосконалення процесу
дослідження кон’юнктури ринку на різних його етапах. Привернуто увагу до суттєвих змін, які відбуваються у традиціях споживання продуктів харчування. В результаті дослідження доведено, що існує небезпека безальтернативної імплементації результатів маркетингового дослідження у бізнес-процеси, що пояснюється певними об’єктивними і суб’єктивними проблемами здійснення досліджень в АПК України. В роботі систематизовано та досліджені ці проблеми. Дано рекомендації щодо інтенсивнішого використання при проведенні маркетингових досліджень інноваційних інструментаріїв та методик на основі світового досвіду. The article is dedicated to the methodological issues of solving the problem of estimation of the conjuncture of markets of commodities of the agrarian and industrial complex in the conditions of globalization. It is proposed to clarify the categorical gear and make suggestions for the improvement of the process of investigation of market conjuncture on its various stages. The attention was given to the significant changes that are taking place in the traditions of food consumption. Статья посвящена методическим вопросам решения проблем оценки конъюнктуры рынков товаров АПК в условиях глобализации. Уточнен категорийный аппарат и сделаны предложения по овершенствованию процесса исследования рынка на различных его этапах. Обращено внимание к существенным изменениям, которые происходят в традициях потребления продуктов питания. В результате исследования доказано, что существует опасность безальтернативной имплементации результатов маркетингового исследования в бизнес-процессы, что объясняется определенными объективными и субъективными проблемами осуществления исследований в АПК Украины. В работе систематизированы и изучены эти проблемы. Даны рекомендации по интенсивному использованию при проведении маркетинговых исследований инновационных инструментариев и методик на основе мирового опыта. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6466 |
Располагается в коллекциях: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 4 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yerankin.pdf | 421.71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.