Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄранкін, О.О.-
dc.date.accessioned2022-09-08T05:25:47Z-
dc.date.available2022-09-08T05:25:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЄранкін О.О. Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні. 2015. № 4. С. 139uk_UA
dc.identifier.otherУДК 338.43.01 (477)-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6466-
dc.description.abstractСтаття присвячена методичним питанням вирішення проблеми оцінки кон’юнктури ринків товарів АПК в умовах глобалізації. Уточено категорійний апарат і зроблені пропозиції щодо удосконалення процесу дослідження кон’юнктури ринку на різних його етапах. Привернуто увагу до суттєвих змін, які відбуваються у традиціях споживання продуктів харчування. В результаті дослідження доведено, що існує небезпека безальтернативної імплементації результатів маркетингового дослідження у бізнес-процеси, що пояснюється певними об’єктивними і суб’єктивними проблемами здійснення досліджень в АПК України. В роботі систематизовано та досліджені ці проблеми. Дано рекомендації щодо інтенсивнішого використання при проведенні маркетингових досліджень інноваційних інструментаріїв та методик на основі світового досвіду.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the methodological issues of solving the problem of estimation of the conjuncture of markets of commodities of the agrarian and industrial complex in the conditions of globalization. It is proposed to clarify the categorical gear and make suggestions for the improvement of the process of investigation of market conjuncture on its various stages. The attention was given to the significant changes that are taking place in the traditions of food consumption.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена методическим вопросам решения проблем оценки конъюнктуры рынков товаров АПК в условиях глобализации. Уточнен категорийный аппарат и сделаны предложения по овершенствованию процесса исследования рынка на различных его этапах. Обращено внимание к существенным изменениям, которые происходят в традициях потребления продуктов питания. В результате исследования доказано, что существует опасность безальтернативной имплементации результатов маркетингового исследования в бизнес-процессы, что объясняется определенными объективными и субъективными проблемами осуществления исследований в АПК Украины. В работе систематизированы и изучены эти проблемы. Даны рекомендации по интенсивному использованию при проведении маркетинговых исследований инновационных инструментариев и методик на основе мирового опыта.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 4-
dc.subjectкон’юнктура ринків, маркетингові дослідження, маркетингові стратегії, агробізнес, глобалізація, місткість ринку, розмір ринку.uk_UA
dc.subjectconjuncture, marketing researches, marketing strategies, agribusiness, globalization, market capacity, market size.uk_UA
dc.subjectконъюнктура рынков, маркетинговые исследования, маркетинговые стратегии, агробизнес, глобализация, емкость рынка, размер рынка.uk_UA
dc.titleСучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україніuk_UA
dc.title.alternativeThe Modern Approaches to Solving the Problems of Estimation of the Conjuncture of Agrarian Markets in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeСовременные подходы к решению проблемы оценки конъюнктуры аграрных рынков в Украине.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yerankin.pdf421.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.