Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64487
Title: Особливості експертної аналітики торгівельних підприємств: метод. вказівки
Authors: Заїка, Світлана Олександрівна
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: б. в.
Citation: Особливості експертної аналітики торгівельних підприємств: метод. вказівки для самостійного вивчення теми з дисципліни «Експертна аналітика в менеджменті організацій» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. D3 «Менеджмент»; уклад. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ [б. в.], 2025. 91 с.
Abstract: Методичні вказівки призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. Видання спрямоване на розвиток аналітичного мислення, формування навичок системного опрацювання управлінської інформації та вміння обґрунтовувати управлінські рішення. У методичних вказівках розглянуто основи експертної аналітики у торговельній діяльності, подано підходи до вивчення витрат, товарообігу, динамічних змін та структурних зрушень у господарських процесах. Наведено приклади розрахунків і таблиць, які допомагають зрозуміти логіку побудови висновків. Особлива увага приділяється практичному застосуванню аналітичних прийомів для контролю та оцінювання ефективності діяльності підприємств. Методичні вказівки можуть бути використані як у процесі аудиторного навчання, так і під час самостійної роботи студентів. Практичні завдання, тести й контрольні питання сприяють закріпленню знань і набуттю навичок аналізу управлінської інформації. Видання буде корисним також для викладачів економічних дисциплін і працівників сфери торгівлі.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64487
Appears in Collections:Методичні вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MV_osobl_EKSPERTNOYI_ANALITYKY_torhivel_pidpryyemstv_25.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.