Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64486
Title: | Особливості експертної аналітики в переробних підприємствах: методичні вказівки |
Authors: | Заїка, Світлана Олександрівна |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Харків: б. в. |
Citation: | Особливості експертної аналітики в переробних підприємствах: метод. вказівки для самостійного вивчення теми з дисципліни «Експертна аналітика в менеджменті організацій» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. D3 «Менеджмент»; уклад. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ [б. в.], 2025. 115 с. |
Abstract: | Методичні вказівки «Особливості експертної аналітики в переробних підприємствах» присвячені вивченню сучасних підходів до аналізу виробничо господарської діяльності підприємств переробної галузі. У виданні розглянуто основні методи оцінки ефективності використання ресурсів, аналіз собівартості продукції, фінансових результатів, а також підходи до прийняття управлінських рішень на основі аналітичних даних. У методичних вказівках представлено структурований теоретичний матеріал, практичні завдання, контрольні питання та тести. Завдання спрямовані на формування у студентів навичок застосування економічного аналізу для оптимізації виробничих процесів, оцінки факторів, що впливають на ефективність діяльності підприємств, та розробки рекомендацій щодо їх покращення. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності D3 «Менеджмент», а також будуть корисними для науковців, викладачів та практикуючих фахівців у сфері економіки, управління та аналізу переробних підприємств агропромислового комплексу. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64486 |
Appears in Collections: | Методичні вказівки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MV_osobl_EKSPERTNOYI_ANALITYKY_Pererob_pidpryyemstv_25.pdf | 2.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.