Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6416
Назва: Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості
Інші назви: Methodological approaches to assessing the competitiveness of the food industry.
Методические подходы к оценке конкурентоспособности предприятия пищевой промышленности.
Автори: Баєва, В.В.
Ключові слова: конкурентоспроможність товару, конкурентоспроможність підприємства, методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, підприємства харчової промисловості, оцінка конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості;competitiveness of the goods, the company's competitiveness, methodical approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises, the food industry, the assessment of competitiveness of the food industry.;конкурентоспособность товара, конкурентоспособность предприятия, методические подходы к оценкеконкурентоспособности предприятия, предприятия пищевой промышленности, оценка конкурентоспособности предприятия пищевой промышленности.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Баєва В.В. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості. 2015. № 3. С. 349
Серія/номер: Економічні науки;№ 3
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості. Встановлено, що усі наявні методичні підходи доцільно об’єднати у дві групи – кількісну та якісну. Оцінка кількісних методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості є досить великою та різноманітною, залежно від авторського підходу (на основі частки підприємства та його концентрації на ринку, кластерний підхід, за різним групуванням показників тощо). Якісні методи не пов’язані з кількісними розрахунками, а засновані на експертних оцінках (наприклад, SWOT-аналіз).
It is considered the basic methodological approaches to the assessment of the competitiveness of the food industry. It was found that all the methodological approaches it is advisable to merge into two groups – quantitative and qualitative. Evaluation of quantitative methodologies for assessing the competitiveness of the food industry is large enough and diverse, depending on the author's approach.
Рассмотрены основные методические подходы к оценке конкурентоспособности предприятия пищевой промышленности. Установлено, что все имеющиеся методические подходы целесообразно объединить в две группы – количественные и качественные. Оценка количественных методических подходов к оценке конкурентоспособности предприятия пищевой промышленности является достаточно большой и разнообразной, в зависимости от авторского подхода (на основе доли предприятия и его концентрации на рынке, кластерный подход, по разным группировкам показателей и т.д.). Качественные методы не связаны с количественными расчетами, а основанные на экспертных оценках (например, SWOT-анализ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6416
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baieva .pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.