Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64089
Назва: Антикризовий маркетинг: тестові завдання
Автори: Бубенець, Ірина Георгіївна
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Антикризовий маркетинг: тестові завдання для поточної перевірки знань здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. 075 «Маркетинг»; уклад. І. Г. Бубенець. Харків: ДБТУ, 2025. 25 с.
Короткий огляд (реферат): Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Антикризовий маркетинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти антикризовий маркетинг: антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління; криза підприємства: економічний зміст, види, причини виникнення; діагностика та аналіз кризового стану розвитку підприємства; управління ризиками на підприємствах; механізм маркетингового антикризового управління підприємством; маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування; маркетингове забезпечення антикризового управління підприємствами; антикризовий маркетинг: інноваційний аспект; маркетингова антикризова програма розвитку підприємства; антикризові маркетингові рішення. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з питань антикризового маркетингу на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64089
Розташовується у зібраннях:Тести

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T_Antykryzovyy_marketynh_075_25.pdf592.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.