Skip navigation
logo sbtu repo
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Search
Search:
All of DSpace
06. Матеріали наукових конференцій
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ
Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 189 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
19
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020
The use of artificial intelligence technologies in digital marketing
Kochkodan, V. B.
2020
Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Кучеренко, С. Ю.
;
Леваєва, Л. Ю.
;
Кучеренко, М. А.
2020
Маркетинг інновацій як інструмент ефективної діяльності підприємства
Гузар, У. Є.
;
Куцмида, А. Т.
2020
Розвиток концепції якості продукції у контексті споживчих потреб
Левкіна, Р. В.
;
Левкін, А. В.
2020
The accounting as a component of enterprise management
Kuskova, S.
2020
Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристикі та рушійний чинник його інноваційної трансформації
Морозов, В. І.
2020
Особливості формування маркетингу готельного-господарства
Гузар, У. Є.
;
Музика, Ю. В.
2020
Factors to increase the efficiency of grain production
Zaika, S. O.
;
Nadolia, S. M.
2020
Innovative marketing tools for products promotion on the internet
Mykytiuk, N.
2020
Сертифікація біологічної продукції як чинник формування ефективної маркетингової товарної політики
Макарова, В. В.
;
Павлова, П. С.
Discover
Author
2
Nechitailo, Yu.
2
Petryna, M.
2
Zaika, O.
2
Адамчик, О. О.
2
Бабко, Н. М.
2
Белікова, К. В.
2
Гринько, А. О.
2
Кучеренко, С. Ю.
2
Лазоренко, Т. В.
2
Леваєва, Л. Ю.
.
next >
Date issued
187
2020
Has File(s)
187
true