Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 189 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020The use of artificial intelligence technologies in digital marketingKochkodan, V. B.
2020Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствКучеренко, С. Ю.; Леваєва, Л. Ю.; Кучеренко, М. А.
2020Маркетинг інновацій як інструмент ефективної діяльності підприємстваГузар, У. Є.; Куцмида, А. Т.
2020Розвиток концепції якості продукції у контексті споживчих потребЛевкіна, Р. В.; Левкін, А. В.
2020The accounting as a component of enterprise managementKuskova, S.
2020Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристикі та рушійний чинник його інноваційної трансформаціїМорозов, В. І.
2020Особливості формування маркетингу готельного-господарстваГузар, У. Є.; Музика, Ю. В.
2020Factors to increase the efficiency of grain productionZaika, S. O.; Nadolia, S. M.
2020Innovative marketing tools for products promotion on the internetMykytiuk, N.
2020Сертифікація біологічної продукції як чинник формування ефективної маркетингової товарної політикиМакарова, В. В.; Павлова, П. С.