Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 189 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Концептуальні засади стратегічного управління розвитком аграрних підприємствІгнатенко, М. М.; Мармуль, Л. О.
2020Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємстваМандич, О. В.; Бєлєцький, С. В.
2020Принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємстваМандич, О. В.; Аббасзаз, Р.
2020Особливості інвестиційних процесів у сільськогосподарській галузіБоровік, Л. В.
2020Маркетинг як складова системи менеджменту суб'єктів бізнесуМандич, О. В.
2020Медіапланування в маркетингуЄремеєва, Н. Д.; Белікова, К. В.
2020Сутність маркетингових стратегій у ціновій політиці підприємств в умовах динамічних змін зовнішнього середовищаГрідін, О. В.; Калініченко, С. М.
2020Система маркетингу як засіб виходу на світовий ринок сільськогосподарського товаровиробникаГрищенко, Н.
2020Сутність маркетингової концепції управління товарною політикою підприємстваЗаїка, С. О.; Кускова, С. В.
2020Теоретичні аспекти управління асортиментною політикою підприємстваМандич, О. В.; Дідич, А. Д.