Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63569
Назва: Психологія праці: методичні вказівки
Автори: Данченко, Ірина Олексіївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Психологія праці: метод. вказівки до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форми спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології); уклад. І. О. Данченко. Харків: ДБТУ, 2024. 25 с.
Короткий огляд (реферат): «Психологія праці» це дисципліна, спрямована на формування в студентів комплексних знань і вмінь, що дозволяють здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форми спеціальності 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) опанувати професійними та особистісними компетенціями та результатами навчання. Мета курсу «Психологія праці»: загальна теоретична підготовка студентів у галузі психології праці, яка слугуватиме основою для їх практичної роботи, пов’язаної з наданням кваліфікованої психологічної допомоги особистості у процесі її професійного самовизначення, вибору професії, професійному відборі/доборі, працевлаштуванні Завдання вивчення дисципліни: – вивчення характеристик трудової діяльності; вивчення професійно важливих якостей суб’єктів праці; дослідження функціональних станів людини у праці; удосконалення й підвищення ефективності та безпеки праці; - опанування системи знань про психологічні особливості і закономірності професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців; – ознайомлення з основами психологічного професіоведення (принципами, методами психологічного вивчення окремих професій, класифікацією професій); – вивчення психологічних аспектів професійного самовизначення і професійної ідентичності особистості; – формування у процесі засвоєння професійно важливої інформації професійно важливих навичок з оптимізації функціональних станів суб’єктів праці (подолання професійного стресу, дезадаптації тощо); – ознайомлення з психологією профілактики травматизму та аварійності, психологією мотивації професійної діяльності; – освоєння методик вивчення психічних процесів, станів і властивостей, що проявляються у трудовій діяльності. У процесі вивчення навчальної дисципліни здобувачі освіти повинні знати: – понятійний апарат психології праці як галузі психологічної науки; – психологічну характеристику праці як одного з найголовніших видів діяльності людини; – систему наукових понять і науково упорядкованих базових уявлень про всі істотні аспекти активності людини як суб’єкта праці (як виробника матеріальних цінностей, інформації, корисних дій з обслуговування людей, а також управління соціальними процесами); – методи психології праці; – закономірності психіки в різноманітних видах активності людини, що проявляються у трудовій діяльності; – мотиви, що спонукають до трудової діяльності; – основи здійснення професіографічного аналізу різних видів трудової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63569
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MV_PSYKHOLOHIYA_PRATSI_015_24.pdf494 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.