Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63567
Title: | Організація виховної роботи у закладі освіти: методичні вказівки |
Authors: | Данченко, Ірина Олексіївна Моісєєва, Наталія Іванівна |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Організація виховної роботи у закладі освіти: метод. вказівки до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форми спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології); уклад.: І. О. Данченко, Н. І. Моісєєва. Харків: ДБТУ, 2024. 24 с. |
Abstract: | Метою вивчення дисципліни є: формування у здобувачів освіти знань, умінь і навичок виховної роботи, забезпечення їхнього особистісного розвитку як майбутніх фахівців в галузі аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчові технології, суб’єктів виховної діяльності. Завдання вивчення дисципліни є: - формувати системні знання теоретичних основ, методики, технології виховної роботи в закладах освіти; - формулювати та вивчати виховну проблему, розробляти стратегію подолання суперечностей виховного процесу; прогнозувати результат; - розвивати уміння добирати і обґрунтовувати методичний інструментарій для організації виховного процесу в закладах освіти; - формулювати висновки та методичні рекомендації щодо вирішення виховної (конфліктної) проблеми за результатами аналізу виховного процесу на певному етапі. Предмет вивчення навчальної дисципліни - характеристика виховного процесу та виховання як однієї з основних категорій педагогіки, що розкриває загальні закономірності взаємодії людини із середовищем, в тому числі, і педагогічному. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63567 |
Appears in Collections: | Методичні вказівки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MV_ORHANIZ_VYKHOVNOYI_ROBOTY_015_24.pdf | 484.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.