Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6355
Назва: Маркетинговий аналіз ринку м’яса в Україні
Інші назви: Marketing analysis of the meat market in Ukraine.
Маркетинговый анализ рынка мяса в Украине.
Автори: Ломовських, Л.О.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, ринок м’яса, виробництво, реалізація, споживання, споживчі ціни.;marketing analysis, meat market, production, sales, consumption, consumer prices;маркетинговый анализ, рынок мяса, производство, реализация, потребление, потребительские цены.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Ломовських Л.О. Маркетинговий аналіз ринку м’яса в Україні. 2015. № 3. С. 176
Серія/номер: Економічні науки;№ 3
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність маркетингового аналізу, проведено маркетинговий аналіз ринку м’яса в Україні, виявлено проблеми та перспективи розвитку даного ринку.
The article defines the essence of marketing analysis; conducted a market analysis of the meat market in Ukraine; identified problems and prospects of development of this market.
В статье определена сущность маркетингового анализа, проведен маркетинговый анализ рынка мяса в Украине, выявлены проблемы и перспективы развития данного рынка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6355
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomovskikh.pdf304.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.