Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63034
Назва: Маркетинговий потенціал та його економічна сутність
Автори: Прядко, О. М.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Прядко О. М. Маркетинговий потенціал та його економічна сутність. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 198-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63034
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-198-199.pdf178.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.