Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.date.accessioned2025-02-19T09:58:28Z-
dc.date.available2025-02-19T09:58:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПрядко О. М. Маркетинговий потенціал та його економічна сутність. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 198-199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63034-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетинговий потенціал та його економічна сутністьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-15.05.14-198-199.pdf178.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.