Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62542
Назва: Використання мультиканального маркетингу в діяльності підприємств
Автори: Занора, О.
Науковий керівник : Сагайдак, М. П.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Запора О. Використання мультиканального маркетингу в діяльності підприємств. Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України: матеріали круглого столу, 11 квітня 2018 р.; наук. кер. Сагайдак М. П. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 70-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62542
Розташовується у зібраннях:Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mater_kr_still_2018-70-74.pdf460.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.