Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСагайдак, М. П.-
dc.contributor.authorЗанора, О.-
dc.date.accessioned2025-02-07T13:02:54Z-
dc.date.available2025-02-07T13:02:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗапора О. Використання мультиканального маркетингу в діяльності підприємств. Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України: матеріали круглого столу, 11 квітня 2018 р.; наук. кер. Сагайдак М. П. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 70-74.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62542-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВикористання мультиканального маркетингу в діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mater_kr_still_2018-70-74.pdf460.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.