Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62116
Назва: | Modern interrelation of formal, non-formal and informal education in higher education institutions |
Інші назви: | Сучасний взаємозв’язок формальної, неформальної та інформальної освіти в закладах вищої освіти |
Автори: | Kotko, Yana Androsova, Tatyana Kulinich, Oksana |
Ключові слова: | higher education;formal education;non-formal education;informal education;professional competencies;foreign countries;international organizations;вища освіта;формальна освіта;неформальна освіта;інформальна освіта;професійні компетентності;зарубіжні країни;міжнародні організації |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вінниця |
Бібліографічний опис: | Kotko Yа., Androsova T., Kulinich O. Modern interrelation of formal, non-formal and informal education in higher education institutions. Грааль науки. Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», НУ «Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці». 2024. № 47. Р. 67-77. |
Короткий огляд (реферат): | The article examines the peculiarities of formal, non-formal and informal education in
higher education institutions. The category-conceptual analysis of the concepts of «non-formal»
and «informal» education is presented. The characteristics of non-formal education of students of
Ukrainian higher education institutions and other countries of the world are reflected. The
interrelation of formal, non-formal and informal education in the context of the HEI activity is
analyzed. The modern algorithm of recognition of learning outcomes obtained through non-formal
and informal education in higher education institutions is considered. The importance of forming
a synergistic and systemic-complex effect from the combination of formal, non-formal and
informal education of applicants is determined, which helps to overcome stereotypes in higher
education and ensures the acquisition of high-quality competitive competencies of specialists. У статті досліджено особливості формальної, неформальної та інформальної освіти у ЗВО. Висвітлено категорійно-поняттєвий аналіз понять «неформальна», «інформальна» освіта. Відображена характеристика неформальної освіти здобувачів українських ЗВО та інших країн світу. Проаналізовано взаємозв’язок формальної, неформальної та інформальної освіти в контексті діяльності ЗВО. Розглянуто сучасний алгоритм визнання результатів навчання, здобутого шляхом неформальної та інформальної освіти в закладах вищої освіти. Визначена важливість формування синергетичного та системно-комплексного ефекту від поєднання формальної, неформальної та інформальної освіти здобувачів, що сприяє подоланню стереотипів в вищій освіті та забезпечує набуття високоякісних конкурентоспроможних компетенцій фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/62116 |
ISSN: | 2710–3056 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kulinich_Hraal_nauky_2024_47_67-77.pdf | 275.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.